Sund & Bælt søger en driftssupporter med interesse for IT

Mere end 10 millioner køretøjer krydser hvert år Storebæltsbroen. Disse kører hurtigt igennem betalingsanlægget, men har du nogensinde tænkt på al den teknologi og drift, der ligger bag denne sikre og hurtige ekspedition?

På vegne af Sund & Bælt søger vi en driftssupporter, der netop kommer til at sidde i spændingsfeltet mellem betalingsanlægget og driften af anlægget. Med andre ord bliver din opgave at bidrage til at driften foregår optimalt hver dag og at optimere, så kapaciteten kan øges.

Du vil arbejde fra kontoret beliggende i Korsør, lige op ad betalingsanlægget.

Din dagligdag kommer til at bestå af

  • Detaljeret fejlsøgning på områderne omkring betalingsanlægget, herunder bl.a. Lane software
  • Udvikling samt optimering af driften omkring betalingsanlægget
  • Deltage i udviklingsarbejdet inden for bl.a. klassifikation og registrering af køretøjer og betalingsmidler
  • Mindre, og på sigt, større projektledelsesopgaver
  • Testarbejde i forhold til løsningerne
  • Håndtering af henvendelser fra kundeservice i forhold til særlige udfordringer i driften

Du fungerer derudover som bindeled mellem eventuelle udfordringer og løsninger indenfor it- support og it-administration, hvorfor du kommer til at arbejde i en omskiftelig hverdag med mange alsidige opgaver.

Målet for Sund & Bælt er at gøre det nemmere at være rejsende i Danmark. Jobbet her bidrager til, at dette mål nås samt løbende udvikles og optimeres.

Dine nye kollegaer

Du bliver en del af et mindre team, som har arbejdet tæt sammen i mange år. De er oprigtigt passionerede og engagerede i arbejdet med betalingsanlægget og brænder for det. Der er en god humor og en målrettethed, som til sammen giver deres samspil en helt unik og særlig ånd. Teamet består bl.a. af chefen for betalingsanlægget samt en driftsleder, som man direkte referer til.

Du får en stor berøringsflade på tværs af mange interessenter, kollegaer og samarbejdspartnere.

Den kommende driftssupporter?

Du sidder i dag i en rolle, hvorfra et par års erfaring bidrager til, at du vil blive en succes som driftssupporter hos Sund & Bælt.

Du er gerne uddannet datamatiker, IT-teknolog eller tilsvarende med omdrejningspunkt indenfor it-drift.

Du forstår at navigere imellem mange forskellige interessenter på alle niveauer og at skabe gode relationer på tværs. Som person er du selvkørende og finder det interessant at skulle finde løsninger på udfordringer, samtidig med, at du holder hovedet koldt.

Derudover har du

  • Grundlæggende flair for it, herunder forståelse for netværk, software og gerne it-sikkerhed
  • Gerne erfaring med it-support og systemadministration
  • Forståelse for og gerne erfaring med krav til høj driftssikkerhed
  • Erfaring med projektarbejde

Som person er du ligetil og forstår at begå dig socialt. Du har lysten til at lære nyt og udvikle dig fagligt og vokse sammen med rollen som driftssupporter. Du tager dit arbejde alvorligt og arbejder systematisk med dine opgaver. Da du bliver en del af et mindre team, er det er forudsætning, at du forstår vigtigheden af et tæt og godt samarbejde, hvor man giver plads til hinanden.

Du tilbydes en attraktiv arbejdsplads

Sund & Bælt lægger vægt på, at være en attraktiv arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø og gode vilkår for deres medarbejdere og familier.

Du tilbydes derfor en arbejdsplads med en stor grad af frihed under ansvar samt mulighed for at videreudvikle sig. Der er attraktive vilkår, hvilket gør, at du som kandidat kan være bosat på begge sider af Storebæltsbroen. Du kan læse meget mere omkring hvad Sund & Bælt tilbyder deres medarbejdere på www.sundogbaelt.dk.

Har du lige set drømmejobbet her?

Så hold dig ikke tilbage men søg stillingen ved at klikke på ansøgningsknappen, på dette link: http://hartmanns.dk/jobs/sund-b%C3%A6lt-s%C3%B8ger-en-driftssupporter-med-interesse-it#.WMJ94np1FQM hvor du kan uploade din ansøgning og CV.

Ansøgningsfristen er tirsdag den 28. marts kl. 12.00.

Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Rekrutteringsspecialist Betina Knøfler på mail: betina.knoefler@hartmanns.dk eller på telefon 41 21 13 58.

Hartmanns varetager rekrutteringsprocessen, hvorfor al henvendelse bedes rettet hertil. Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtale og forbeholder os muligheden for at indkalde kandidater inden ansøgningsfristens udløb.