Fondsbørsmeddelelse A/S Storebælt

Ambassadører viser Storebæltsbroen frem på Instagram

Instagram er blevet en integreret del af hverdagen for en lille skare dedikerede medarbejdere, der er ambassadører for Sund & Bælt på Instagram. De ønsker at vise offentligheden, at Storebæltsbroen er mere end en flot bro.

Instagram er en unik mulighed for at åbne op for virksomheden, dele ud af sin viden og fortælle sine historier visuelt. Her kan offentligheden komme med bag kulissen og opleve hverdagen tæt på – noget, der normalt ikke er adgang til. Ambassadørkorpset blev etableret i december, hvor bl.a. Christian Hein og Laila Reneé Otte meldte sig som Instagrammere for Sund & Bælt.

Fagpersoner viser alsidige vinkler

I alt otte medarbejdere har meldt sig som ambassadører på Instagram. Det er en alsidig gruppe lige fra en kundekonsulent med tæt kontakt til kunderne, til en servicetekniker der til dagligt arbejder på broen. Alle har de det tilfælles, at de ønsker at vise offentligheden den hverdag, de har på og omkring broen.

Som virksomhed er det vigtigt at skille sig ud på Instagram, og det mener Christian og Laila, at Sund & Bælt gør gennem ambassadørkorpset.

– Gennem ambassadørkorpset kan Sund & Bælt vise, hvilken alsidig virksomhed vi er via fagpersoner, der præsenterer deres hverdag og viser anderledes vinkler af dagligdagen på broen. Det er også med til at motivere mig, at andre kan følge med i, hvad jeg beskæftiger mig med i min hverdag, fortæller Christian Hein, driftsassistent ved betalingsanlægget.

Storebæltsbroen er mere end en flot bro

For både Christian og Laila er det vigtigt at vise offentligheden, at Storebæltsbroen ikke bare er en flot bro, man kører over. Der er mennesker bag, som til dagligt arbejder på broen, og som sørger for, at sikkerheden er i top.

– Mange lægger ikke mærke til, at der er en bygning ved siden af betalingsanlægget, hvor mennesker rent faktisk arbejder. Derfor er det vigtigt, at vi viser offentligheden, at vi er mere end bare en flot bro, man skal betale for at køre over. Vi kan fx vise vedligeholdelsen på broen, hvilket er utrolig vigtigt for at sikre kundernes sikkerhed, eller vi kan vise spændende billeder fra arbejdet på toppen af pylonerne, fortæller Laila, planlægger for betalingsanlægget.

Udover at dele ambassadørernes billeder og virksomhedens egne billeder reposter Sund & Bælt billeder fra brugere på Instagram, der har en god fortælling om broen, eller hvor billedet er anderledes eller utrolig smukt. Det er med til at fastholde den personlige vinkel, som er i fokus på koncernens Instagramprofil.

Følg os på Instagram @sundogbaelt

× Tilmeld dig vores nyhedsbrev   Tilmeld