BI- og driftssupporter

Vi har travlt og søger derfor en kompetent driftssupporter med kendskab til DWH og BI-løsninger på moderne platforme.

Sætter du en ære i at supportere dine kolleger og forretningen, og er du drevet af omhyggelighed og kvalitet? Så er du måske vores nye BI- og driftssupporter i afdelingen for forretningsunderstøttelse og systemdrift, som er placeret på vores kontor i Halsskov.

Teamet består af 4 erfarne og kollegaer, som har ansvar for en lang række opgaver omkring virksomhedens ERP-system og tilhørende integrationer. Teamet er det faste omdrejningspunkt i forhold til optimering, videreudvikling samt drift af vores ERP-system og integrationer. Dets primære ansvarsområde er data og integrationer til betalingsanlæg samt services tilknyttet digitale løsninger for BroBizz-forretningen. Vi ønsker nu at udvide teamet med en IT-profil, som kan løfte området for DWH og egen værktøjsudvikling.

Du skal være med til at sikre, at vores interne- og eksterne DWH og BI-miljø er fremtids- og driftssikkert. Du får du en travl og alsidig hverdag med eget ansvar, hvor du skal kunne spille konstruktivt sammen med det eksisterende team og eksterne leverandører.

Dine opgaver

Du får dine egne opgaver, som du har ansvaret for. Derudover skal du indgå i overlap på det samlede teams opgaver. Vi er i øjeblikket i gang med at opgradere til nyt ERP-system (D365) og i første omgang bliver din primære opgave at deltage i arbejdet med at kravspecificere og teste den tilhørende og nye DWH og Power BI-løsning. Herudover vil opgaverne være at aflaste vores supportfunktion i forbindelse med implementering og test af nyt ERP-system.

På sigt vil dine arbejdsopgaver bestå af

  • Drift og support af DWH/BI (Business Intelligence)
  • Drift og support af vores ERP-løsning
  • Kvalitetssikring af data og datakilder
  • Optimering af IT-arbejdsgange i forhold til den øvrige organisation
  • Deltagelse i ad hoc-projekter på tværs af organisationen
  • Udvikling og tilpasning af egne interne IT-værktøjer i organisationen (programmering og konfiguration)
  • Diverse administrative opgaver

Der er lagt op til en selvstændig rolle, hvor du skal kunne prioritere og styre opgaverne på egen hånd. Det er vigtigt, at du har en høj grad af forretningsforståelse og gerne kendskab til moderne it-infrastruktur. Du skal være god til at sætte dig ind i brugernes behov og arbejde konstruktivt på at finde konkrete løsninger i samspil med projektets leverandører og mange interessenter. Du er udadvendt og i stand til at finde løsninger på såvel store som små udfordringer.

Din profil

  • Er analytisk stærk og har stor dataforståelse
  • Er uddannet som f.eks. datamatiker eller lignende
  • Har erfaring med DWH og BI-arkitektur og teknologier
  • Har forretningsforståelse og tilegner sig let ny viden om komplekse systemer
  • Har erfaring med at kravspecificere og teste IT-løsninger
  • Er ambitiøs og robust med personlig og faglig selvsikkerhed og en høj arbejdskapacitet
  • Er god til at formidle komplicerede problemstillinger skriftligt og mundtligt

Erfaring med leverandørsamarbejde er en fordel. Du skal sætte pris på en uformel og humoristisk omgangstone i kontorer med et godt kollegialt miljø, hvor vi ofte har travlt, men altid har tid til at samarbejde og hjælpe hinanden. Du skal kunne bevare overblikket i en travl og omskiftelig hverdag, hvor også driftsopgaver er med til at sætte dagsordenen. Ligeledes har du de rette kompetencer inden for nytænkning, retningssætning og samarbejde.

Du bliver en del af et kompetent team

Organisatorisk vil du referere til funktionschefen og blive en del af et team på 4 erfarne og kompetente medarbejdere. Afdelingen er kendetegnet ved, at der udvises stort engagement, seriøsitet og målorientering i forhold til arbejdet med afdelingens opgaver.

Du tilbydes en attraktiv arbejdsplads

En spændende og udfordrende stilling i en dynamisk virksomhed, hvor der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Konkurrencedygtig løn.

Arbejdsstedet vil være på vores kontor ved betalingsanlægget i Halsskov, men der må ligeledes forventes ugentlige arbejdsdage på vores kontor i København.

Yderligere oplysninger

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionschef, Christian Hein på mail che@sbf.dk.

Har du lige set drømmejobbet her?

Så hold dig ikke tilbage, men søg stillingen ved at klikke på ansøgningsknappen, hvor du kan uploade din ansøgning og CV senest den 10. februar 2019.

SØG HER

× Tilmeld dig vores nyhedbrev   Tilmeld