Hvad søger du?

6 marts 2018

BroBizz optimerer den digitale kunderejse

BroBizz A/S har søsat en række digitale initiativer, der skal gøre det nemmere at være kunde. Her har BroBizz som noget helt nyt udviklet en chatbot kaldet BIZZBOT, som skal supplere den daglige kundeservice. Dertil lanceres en ny version af BroBizz-app’en, som skal øge brugervenligheden og give kunderne endnu flere fordele.

Om BIZZBOT

BroBizz lancerer i samarbejde med Microsoft en ny intelligent chatbot – BIZZBOT. Botten er en af de første chatbots i Danmark til at besvare online kundehenvendelser om hele forretningen – og samtidig Microsofts første løsning på dansk.

Via kunstig intelligens lærer BIZZBOT løbende af kundens spørgsmål, hvilket kontinuerligt skal forbedre besvarelserne til kunden. Desuden vil BIZZBOT på basis af data fra samtalerne tilpasse sig kundens humør, så den kan give et svar, som matcher stemningen i samtalen.

BIZZBOT – vejen til effektiv kundeservice

BIZZBOT skal i første omgang supplere den daglige kundeservice og er derfor tilgængelig på brobizz.com inden for normal åbningstid. Derved kan chatbotten viderestille kunden direkte til en kundeservicemedarbejder i de situationer, hvor den ikke kan besvare kundens spørgsmål. På den måde sikres en optimal kundeservice, uanset om det er BIZZBOT eller medarbejderen, der besvarer kundens henvendelse.

BIZZBOT lanceres medio april. På sigt forventer vi, at den skal kunne varetage og supplere kundeservice 24/7, 365 dage om året. Det betyder, at kunderne kan få svar på deres spørgsmål, lige når det passer dem.

Nye features i BroBizz-app

BroBizz lancerede i udgangen af 2017 en ny version af BroBizz-app’en – og allerede nu har knap 26.000 kunder downloadet app’en.

Den nye version gør det bl.a. muligt for kunderne at lokalisere alle de steder, hvor man kan benytte sin BroBizz og få overblik over alle de aftaler og rabatter, samarbejdspartnerne tilbyder. Og som noget helt nyt kan man fra slutningen af marts 2018 registrere sin nummerplade i app’en, så betalingen sker automatisk via nummerpladen, når Storebælt passeres – en løsning, som kaldes PayByPlate.

Kunderne rater BroBizz-app højt

Den nye version af BroBizz-app’en har betydet en eksplosiv stigning i antallet af aktive brugere. App’en er gået fra ca. 5.200 brugere per måned i hele 2017 til at have mere end 26.000 brugere i januar 2018 – og den positive udvikling fortsætter.

Desuden har mere end 1.000 kunder rated app’en i App Store. Det har givet Bizz-app’en en flot bedømmelse på 4,6 ud af 5 stjerner. Det er takket være brugernes feedback og den løbende dialog med kunderne, at der i dag er så stor tilfredshed med app’en, som løbende er blevet tilpasset kundernes behov.

Sprog: Dansk

Sprog: Dansk