Chef for forretningssystemer i Sund & Bælt

Sund & Bælt har for tre år siden begyndt en større transformations- og digitaliseringsproces med bl.a. udskiftning af ERP-platform til Microsoft Dynamics 365 og Microsoft Azure. Samtidig er der i perioden implementeret nyt betalingsanlæg ved Storebæltsforbindelsen, betalingsanlæg ved Frederikssundsforbindelsen og nummerpladekameraer til miljøzoner i Aalborg, Aarhus, Odense, Frederiksberg og København.

Er du vores nye chef for forretningssystemer i Sund & Bælt?

Sund & Bælt har for tre år siden begyndt en større transformations- og digitaliseringsproces med bl.a. udskiftning af ERP-platform til Microsoft Dynamics 365 og Microsoft Azure. Samtidig er der i perioden implementeret nyt betalingsanlæg ved Storebæltsforbindelsen, betalingsanlæg ved Frederikssundsforbindelsen og nummerpladekameraer til miljøzoner i Aalborg, Aarhus, Odense, Frederiksberg og København.

Kunne du tænke dig at udvikle din karriere ved at

  • få ansvar for at optimere alle processerne omkring incident management, release & deployment management, test management, kontraktstyring, mv?
  • være en del af en ledergruppe med ansvar for den fortsatte digitalisering og transformation af Sund & Bælt?
  • finde de optimale punkter for brugertilfredshed og forretningsværdi i forhold til omkostningerne?
  • sikre den daglige drift og vedligeholdelse af vores kritiske forretningssystemer, som afdelingen supporterer?
  • have ansvaret for relationen til vores leverandører?
  • være en god leder, coach og sparringspartner for dine 10 medarbejdere og ledere?

Vi står i en spændende fase, hvor vi er i gang med migrering, men også er i gang med at optimere vores it-processer på tværs af koncernen med fælles systemunderstøttelse og ensretning af vores release- og deployment proces. Vi arbejder i tæt samarbejde med kompetente eksterne leverandører med Microsoft Dynamics 365, Microsoft Azure, Datawarehouse/PowerBI og betalings- og kontrolanlæg samt en Microsoft AX 2009 under udfasning.

I rollen vil du referere til direktøren for Tolling Operations, der står for drift og bemanding af diverse betalingsanlæg.

Dine primære opgaver

Dine primære ansvarsområder vil være den daglige ledelse af afdelingen, samarbejde/dialog med de øvrige forretningsenheder, prioritering af projekter og udviklings-, opgraderings- og koordineringsopgaver på systemerne og samarbejde/dialog med systemleverandører.

Du bliver en del af et kompetent team

Du vil blive leder af en afdeling med medarbejdere, der alle har en stor forretningsviden på tværs af Sund & Bælt-koncernen.

Denne stilling giver dig et job med varierede og udfordrende opgaver, hvor du bliver en del af en dynamisk virksomhed/afdeling med engagerede kolleger – og en del af en spændende organisation med en stærk vækststrategi, der er midt i en forandringsproces med at digitalisere forretningen. Da Sund & Bælt outsourcer meget af deres arbejde, er Sund & Bælt en mindre organisation, hvor de ansatte har klare kernekompetencer og er ”eksperter” på hver deres område. Dette resulterer i at der ikke er langt fra ide til eksekvering.

Du tilbydes en attraktiv arbejdsplads

Der er tale om en spændende og udfordrende stilling i en dynamisk virksomhed, hvor der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Der kompenseres med en konkurrencedygtig løn.

Hovedarbejdsstedet vil enten være på vores kontor i København eller være på vores kontor ved betalingsanlægget i Halsskov afhængig af dine præferencer, men forvent ca. 2 dage det ene sted og 3 dage det andet sted hver uge.

Yderligere oplysninger:

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte COO i Sund & Bælt, Ole Lykke Christensen på mail olc@sbf.dk, telefon 40 78 70 96 eller Managing Partner Ole Middelhede fra vores samarbejdspartner Assessit på mail omi@assessit.dk, telefon 40 57 02 20.

Har du lige set drømmejobbet her?

Så hold dig ikke tilbage, men søg stillingen ved at klikke på https://atsiq.com/job-run/jobs/10/start. Du kan uploade dine data, ansøgning og CV ind til 15. november 2020. Vi tager samtaler løbende med de rette kandidater.

 

Om Sund & Bælt

Sund & Bælt er en teknologidrevet infrastrukturvirksomhed, som ejer og driver forbindelserne over Storebælt og Øresund og om nogle år også forbindelsen over Femern Bælt til Tyskland. Vi bidrager dagligt til at øge mobiliteten for de mere end 250.000 kunder, som benytter vores infrastruktur. Sund & Bælt er ansvarlig for drift og vedligehold af Storebæltsbroen, herunder drift af betalingsanlægget. Gennem vores datterselskab BroBizz A/S driver vi automatiske betalingsløsninger, som tilbyder elektronisk afregning på veje, broer, færger og parkeringsanlæg i Skandinavien, samt en række øvrige lande. Vi har over 800.000 kunder, som kan anvende deres BroBizz i både Danmark, Norge, Sverige og Østrig. Sund & Bælt har sat en ambition om, at vi skal være bedst til at anlægge, drive og finansiere brugerbetalt infrastruktur, der styrker mobiliteten i Danmark og Europa. Du kan læse mere om Sund & Bælt påwww.sundogbaelt.com

 

× Tilmeld dig vores nyhedsbrev   Tilmeld