Erfaren teamleder til BroBizz A/S’ kundeservice

Vil du med på holdet og være med til at præge fremtidens kundeservice hos BroBizz A/S? Og samtidig bidrage med at gøre vores kunder endnu mere tilfredse med vores service og produkter? Så er stillingen som teamleder hos BroBizz A/S måske noget for dig.

BroBizz A/S har altid kunden i centrum og derfor følger vi blandt andet med i, hvilke nye digitale muligheder der er tilgængelige på markedet, og som kan gøre det nemmere for vores kunder at betale på farten. Dette har skabt en rivende udvikling og ført til, at vi de seneste år har introduceret en række nye services samt produkter til vores stadig stigende antal kunder.

BroBizz A/S udvikler og administrerer BroBizz®-konceptet, der sikrer automatisk betaling ved bl.a. broer, færger, parkeringsanlæg og afgiftsbelagte veje i store dele af Europa. BroBizz A/S er i en spændende udvikling og arbejder hårdt på at brede tjenesten yderligere ud i hele Europa, særligt for vores erhvervskundesegment på tung trafik.

Jobbet

Du får ansvaret for dit eget team på ca. 15 medarbejdere, som dagligt modtager henvendelser fra nye og eksisterende kunder.

Din overordnede opgave bliver at varetage den daglige drift i afdelingen i forhold til ressourcestyring, forecast og driftsledelse. Du skal sikre, at kvaliteten i den leverede service er høj. Det gør du naturligt ved at motivere og coache dine medarbejdere, følge op på deres resultater og sikre, at de altid har de nødvendige kompetencer til at løse deres opgaver. Løbende opgaver som månedlige 1:1 samtaler, opfølgning på performancemål og KPI, diverse projektorienteret arbejde er opgaver du er vandt til at håndtere.

Din hverdag vil være præget af kontinuerlig udvikling af Brobizz-forretningen, hvor det er vigtigt, at du er med til at optimere og udvikle processer, således at fundamentet for de gode kunderelationer fastholdes og udbygges.

Du bliver en del af ledergruppen og refererer til kundeservicechefen. I det daglige vil der være tværfaglig kontakt til BTB-kundeserviceteamet, marketing, og debitorbogholderi.

Din profil

Du har 2-4 års erfaring fra en lignende stilling, hvor du motiveres af at arbejde med mennesker og skabe resultater herigennem. Du befinder dig godt i et hektisk miljø, der er i konstant udvikling, hvor du evner at forholde dig konstruktivt til tingene og kan bidrage til en positiv og fremadrettet udvikling.

Endvidere er du som person kvalitetsbevidst, omstillingsparat og formår at skabe et inspirerende arbejdsmiljø sammen med dine medarbejdere. Du kender værdien af at arbejde med mål og kompetenceudvikling.

Du har en social og empatisk tilgang, men er ikke bange for at skære igennem og tage en beslutning.

Vi tilbyder

En spændende og udfordrende stilling i en dynamisk virksomhed, hvor der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Virksomheden er i rivende udvikling, og der er højt til loftet, derfor har du mulighed for at præge og udvikle organisationen.

Arbejdsstedet er på vores kontor centralt i København.

Løn og andre ansættelsesforhold efter kvalifikationer. Den rette kandidat tilbydes et spændende job, der kan udvikles ekspansivt i takt med egne evner.

 

Ansøgning

Ansøgningsfristen er 30. august – vi afholder løbende jobsamtaler, så send gerne din ansøgning snarest.

SØG HER

Har du spørgsmål, så ring til kundeservicechef Jonas Worm Hyttel på tlf. 61 60 00 00.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Brobizz A/S

BroBizz A/S leverer automatisk betalingsløsninger, som tilbyder elektronisk afregning på veje, broer, færger og parkeringsanlæg i Skandinavien og Østrig. Målet er at levere effektive betalingsløsninger til vores kunder og gøre BroBizz® til det naturlige valg på rejsen gennem hele Europa. BroBizz A/S er et datterselskab i Sund & Bælt, som ejer og driver forbindelserne over Storebælt og Øresund og om nogle år også forbindelsen over Femern Bælt til Tyskland. Dagligt bidrager Sund & Bælt til at øge mobiliteten for de mere end 250.000 kunder, som benytter vores infrastruktur.

× Tilmeld dig vores nyhedsbrev   Tilmeld