Kundeservice ledig job BroBizz

Kundeservicemedarbejder til digital forretning i vækst

Kan du lide at yde exceptionel kundeservice?
BroBizz A/S i København søger en erfaren, selvstændig og top motiveret kundeservicemedarbejder

Vil du være med til at præge fremtidens kundeservice hos BroBizz A/S? Og samtidig bidrage med at gøre vores kunder endnu mere tilfredse med vores service og produkter? Så er stillingen som kundeservicemedarbejder hos BroBizz A/S måske noget for dig.

BroBizz A/S udvikler automatisk betalingsløsninger ved bl.a. broer, færger, parkeringsanlæg og afgiftsbelagte veje i store dele af Europa. BroBizz A/S er i en rivende udvikling og har de seneste år introduceret en række nye services samt produkter til vores stigende antal kunder.

Som kundeservicemedarbejder i BroBizz A/S er du vores ansigt udad til. Du kommer til at indgå i et team med ca. 20 kolleger med et bredt ansvarsområde, hvor du skal besvare telefoniske henvendelser og mails fra vores privatkunder.

Overordnet bliver din opgave, at sikre at kunderne oplever et højt niveau af kundeservice. Det gør du ved at give en professionel og positiv vejledning, uanset hvilken kanal kunden henvender sig fra, alt imens du har et skarpt fokus på produktiviteten. Det er vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt, og bliver motiveret af at dygtiggøre dig og af at opnå vores mål, samtidig med at du formår at skabe tillid hos kunden gennem god kommunikation og vejledning. BroBizz A/S er i en hastig udvikling, og derfor skal nye veje, nye procedurer, nye opgavetyper og mange daglige informationer gerne motivere dig.

Arbejdspladsen er karakteriseret ved et godt socialt arbejdsmiljø, hvor medarbejdertrivsel er i højsæde. Du vil blive grundigt oplært i virksomhedens procedurer og produkter, hvorefter der vil være fokus på løbende coaching og videreudvikling. Arbejdstiderne ligger mellem kl. 8:30 – 17:30.

Din profil

Det er en fordel, at du har et par års erfaring med kundeservice eller salg via telefon, samt at du trives i et åbent kontormiljø. Du har lysten og energien til at arbejde med kundeservice og mersalg, samt formår at kommunikere sikkert og præcist i skrift og tale. Du har et drive ud over det sædvanlige, og sætter en ære i at sætte kunden i centrum. Det er afgørende, at du har en positiv indstilling og en udadvendt personlighed, samtidig med at du holder fokus på kvalitet.

Vi forventer, at du skriver og taler flydende dansk og at du kan begå dig ubesværet på engelsk. Erfaring med svensk og tysktalende kunder er ikke et krav, men det er en stor fordel. Du er en øvet bruger af MS Office-pakken, og du har mod på at lære nye IT-systemer at kende. Til dagligt arbejder i primært i systemerne Zendesk og Dynamics, hvorfor kendskab til disse også vil være en fordel.

Yderligere om din profil:

  • Du er ansvarsbevidst og stabil
  • Du er en menneskekender og god til at tale med forskellige typer
  • Du er god til at sætte dig ind i kundernes behov
  • Du anser dig selv for at være klar og præcis i din kommunikation
  • Du har et stort servicegen
  • Du er selvkørende og målrettet

 

Interesseret?

Tiltrædelse er hurtigst muligt. Så send din ansøgning allerede i dag, da vi afholder samtaler løbende.

Send venligst ansøgning samt CV via link

SØG HER

For yderligere oplysninger om jobbet er du velkommen til at kontakte Kundeservicechef Jonas Hyttel på tlf.: 61 60 00 00 eller via mail: jwh@brobizz.com

Om BroBizz A/S

BroBizz A/S udvikler og administrerer BroBizz®-konceptet, der sikrer automatisk betaling ved bl.a. broer, færger, afgiftsbelagte veje og parkeringsanlæg. BroBizz kan i dag bruges som betaling ved flere end 55 anvendelsessteder i Skandinavien. BroBizz A/S indgår i det skandinaviske og østrigske samarbejde EasyGo.

 

 

 

× Tilmeld dig vores nyhedbrev   Tilmeld