Job BroBizz

Kommerciel projektleder til BroBizz A/S

BroBizz A/S udvikler og administrerer BroBizz®-konceptet, der sikrer automatisk betaling ved bl.a. broer, færger, afgiftsbelagte veje og parkeringsanlæg primært i Skandinavien. BroBizz A/S har i dag 830.000 BroBizz- og PayByPlate-aftaler med over 1 million BroBizz-enheder i brug.

BroBizz A/S er i rivende udvikling og vi arbejder non-stop på at udvikle nye koncepter og services til glæde for vores kunder og parterne. Vi har stort fokus på den digitale udvikling og altid med kundeoplevelsen i centrum. Salg & marked, som driver en masse spændende udviklingsprojekter, søger en kommerciel og struktureret projektleder til vores team.

Du bliver en del af et high-performance, ambitiøst, kompetent og engageret team, hvor eksekvering er nøgleordet. Vores kontor ligger centralt i København.

Jobbet

Med reference til salgs- og markedschefen bliver du ansvarlig for egne projekter fra start til slut samt at varetage afdelingens samlede projektstyring i samarbejde med afdelingens andre projektledere. Du udfører den tværgående koordinering af dine projekter, leverer stærk projektledelse og sikrer eksekvering indenfor satte deadlines.

Du skal sikre videreudvikling af vores partnersamarbejder samt igangsætte nye samarbejder med nye partnere. Du skal sikre eksekvering af interne udviklingsprojekter, hvor vi har stort fokus på den digitale transformation. Derudover er afdelingen koblet på forretningsudviklingsdelen i organisationen, også her vil du spille en aktiv rolle.

Hovedopgaverne

  • Projektledelse og styring heraf fra start til slut
  • Planlægning af projekters scope
  • Ansvarlig for udformning af business cases, projektindstillinger, resursestyring m.v.
  • Medvirke til at sikre vores KPI/vækst mål i afdelingen
  • Koordinere med interessenter på tværs i organisationen
  • Dokumentere og rapportere til salgs- og markedschefen
  • Bidrage med ideer til udvikling af vores partnersamarbejder og udvikling af forretningen generelt
  • Samarbejde med vores partnere når vi kører udviklingsprojekter sammen
  • Samarbejde på tværs i organisationen
  • Bidrage i afdelingen med ad hoc opgaver

Personlige/faglige kompetencer

Du har erfaring med projektledelse og har gennemført projekter fra A til Z. Projektledelsesværktøjerne ligger i dig som en natulig ting. Du kan samarbejde på tværs og du er stærk kommunikativt. Du formår af få projektdeltagere motiveret og engageret ved at gå foran, og du kan organisere og sikre eksekvering inden for deadline.

Du har en stærk kommerciel forståelse med kundeoplevelsen i centrum. Du har analytiske evner, og er god til at strukturere både indhold og proces og evner at udarbejde enkle og valide business cases med fokus på værdiskabelse. Du har erfaring med udvikling af koncepter med eksterne partnere.

Som person har du et stort drive, kan arbejde selvstændigt og har en god evne til at udfordre, sparre og supportere afdelingen/organisationen i at realisere vores ambitioner. Du er serviceorienteret og sætter en ære i at levere en god kvalitet både internt og eksternt og har et naturligt flair for IT-systemer. Dit engagement er højt og du brænder for det du laver. Det er naturligt for dig løbende, at holde dig opdateret om den nyeste viden fra markedet og integrere den i dit arbejde.

Du tilbydes

En spændende stilling i et ambitiøst miljø, hvor man i høj grad selv er med til at sætte dagsordenen og er i tæt samarbejde med mange interessenter. Dit primære arbejdssted vil være i København, men der kan forekomme enkelte arbejdsdage på vores kontor i Korsør.

Interesseret?

Send da din ansøgning hurtigst muligt og senest den 19. februar 2019 – vi indkalder løbende til samtaler.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte salgs- & markedschef Mette Berthelsen på tlf.
29 37 10 88.

SØG STILLINGEN

× Tilmeld dig vores nyhedbrev   Tilmeld