Storebælt priser 2019 hvad koster det at køre over storebælt

Projektleder til opgradering af ERP-system i BroBizz A/S

Sund & Bælt har besluttet at opgradere nuværende ERP-system til Microsoft Dynamics D365. Projektet er i fuld gang med udskiftning i de fleste selskaber i koncernen med undtagelse af BroBizz A/S, som står for udstedelse af BroBizzer og PayByPlate-abonnementer og fakturering af vores aftalekunder (BroBizz og PayByPlate). Den endelige opgradering af planlagt til primo 2020, men vi har besluttet at implementere systemer til selvbetjening, salg, marketing og kundeservice i løbet af 2019 og igangsætte andre forberedende aktiviteter for opgraderingen.

Vil du være med til at gennemføre dette spændende projekt? Har du erfaring med ERP-projekter og måske også forståelse for systemunderstøttelse af debitorstyring/fakturering, kundeservice, salg, marketing eller selvbetjening? Og har du interesse i eksekvering af komplekse projekter med mange interessenter og grænseflader, så vil jobbet som projektleder i Sund & Bælt være noget for dig.

Sund & Bælt er ansvarlig for drift og vedligehold af Storebæltsbroen, herunder drift af betalingsanlægget. Gennem vores selskab BroBizz A/S har vi over 800.000 kunder, som kan anvende deres BroBizz i både Danmark, Norge, Sverige og Østrig. I marts i år lancerede BroBizz A/S betaling via nummerplade med produktet, PayByPlate, og har allerede over 150.000 kunder.

Til dette spændende projekt søger BroBizz A/S en kompetent og stærk projektleder til den daglige projektledelse, rapportering til ERP-styregruppen i samarbejde med projektejeren, koordinering/styring af projektets leverancer fra vores faglige teams og eksterne leverandører samt sikring af den planlagte fremdrift i projektet.

Projektarbejdets primære opgaver vil omhandle:

  • Overordnet projektledelse af opgraderingsprojektet inden for BroBizz A/S samt ansvar for at vi får de ønskede leverancer i henhold til aftalt tid og økonomi
  • Bidrage til rapportering til ERP-styregruppen
  • Koordinering af arbejdet og løbende opfølgning på projektaktiviteter i tæt samarbejde med internt team af eksperter, eksterne leverandører/samarbejdspartnere og andre myndigheder /ministerområder
  • Løbende rapportering på projektstatus samt håndtering af afvigelser
  • Analyse af konsekvenserne af mulige beslutninger inden for tid, kvalitet og økonomi
  • Fungere som centralt bindeled mellem alle projektets parter og sikre et velfungerende samarbejde med eksterne leverandører

Projektlederen kommer til at indgå i et team af projektledere. ERP-projektet ledes af en programchef.

Vi forventer at du

  • Har en relevant uddannelse som projektleder og dokumenteret projektledererfaring med større teknologiprojekter
  • Erfaring med projektledelse af komplekse projekter med teknologisk indhold, gerne ERP
  • Er god til at arbejde med skarpe deadlines og har forståelse for kompleksiteten af opgaverne
  • Kan håndtere opståede ændringer og bidrage til hurtig løsning af problemstillinger
  • Har gode engelskkundskaber i skrift og tale samt erfaring med samarbejde med udenlandske leverandører/samarbejdspartnere
  • Har gode samarbejdsevner og trives i et uformelt men ambitiøst miljø
  • Erfaring med agile design og udviklingsprocesser er en fordel
  • Kendskab til økonomiprocesser, CRM og selvbetjeningsløsninger er en fordel
  • Kendskab til ERP-systemer, herunder Dynamics D365, er en fordel

Du motiveres af at arbejde med store projekter, hvor høj faglighed og politik mødes, og hvor der ofte vil være mange interesser at navigere i. Det er afgørende, at du er imødekommende og god til at bygge relationer med interne og eksterne samarbejdspartnere. Du har gennemslagskraft og kommunikerer sikkert på alle niveauer i organisationen.

Arbejdsstedet

Arbejdsstedet er på vores kontor i Vester Søgade 10, men der vil forekomme møder og opgaver, der skal håndteres på vores kontor i Halskov (ved betalingsanlægget).

Vi tilbyder

Et job med varierende og udfordrende opgaver, hvor du bliver en del af en dynamisk afdeling med engagerede kolleger – og en del af en spændende organisation, der er midt i en forandringsproces med at digitalisere forretningen. Lønnen fastsættes efter forhandling med baggrund i relevant erfaring og uddannelse og tilbydes som en projektansættelse (tidsbegrænset).

Lyder det som noget for dig?

Ansøgning skal være modtaget hos os senest den 5. januar 2019.

SØG HER

Yderligere oplysninger:

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte COO i BroBizz A/S, Ole Lykke Christensen på tlf. 40 78 70 96.

Om Sund & Bælt

Sund & Bælt er en teknologidrevet infrastrukturvirksomhed, som ejer og driver forbindelserne over Storebælt og Øresund og om nogle år også forbindelsen over Femern Bælt til Tyskland. Vi bidrager dagligt til at øge mobiliteten for de mere end 250.000 kunder, som benytter vores infrastruktur. Sund & Bælts datterselskab BroBizz A/S driver herudover automatiske betalingsløsninger, som tilbyder elektronisk afregning på veje, broer, færger og parkeringsanlæg i Skandinavien. Sund & Bælt har sat en ambition om, at vi skal være bedst til at anlægge, drive og finansiere brugerbetalt infrastruktur, der styrker mobiliteten i Danmark og Europa.

Du kan læse mere om Sund & Bælt på: www.sundogbaelt.com

 

 

 

× Tilmeld dig vores nyhedbrev   Tilmeld