Regnskabsmedarbejder til vikariat

Vi søger en udadvendt regnskabsmedarbejder, der motiveres af at sikre korrekt bogføring som fundament for at supportere forretningen.

Økonomifunktionen står over for implementering af ny ERP platform og har i den forbindelse brug for en dygtig hjælpende hånd med daglig drift i bogholderi & regnskabsafdeling. Vikariatet forventes at vare i 10 måneder, men kan forlænges hvis implementeringen trækker ud.

Du vil indgå i et team på i alt 10 personer, der varetager opgaver for moderselskabet Sund & Bælt Holding A/S, A/S Storebælt, A/S Øresund, Sund & Bælt Partner A/S, BroBizz A/S, Femern Landanlæg A/S og Femern A/S. Du vil komme til at arbejde med flere af selskaberne og vil bl.a. skulle varetage følgende arbejdsopgaver:

  • Bogføring og kontering, faktura workflow samt finansposteringer
  • Betalinger
  • Periodiseringer og hensættelser
  • Afstemninger, herunder bank og andre balancekonti
  • Rejseafregninger via Acubiz
  • Viderefakturering til kunder

Kvalifikationer og kompetencer

Du har solid erfaring med bogholderiopgaver generelt samt god regnskabsforståelse og kan din debet/kredit grundigt. Da du primært vil komme til at arbejde med finansbogholderi og kreditorbogholderi, er det vigtigt, at du har erfaring med specielt disse områder. Du vil ikke komme til at arbejde med lønbogholderi.

Som person er du positiv, energisk og har gode samarbejdsevner. Du understøtter den gode holdånd i afdelingen. Du er fleksibel og arbejder målrettet i en hektisk hverdag, uden at gå på kompromis med kvalitet eller deadlines.

Du er løsningsorienteret og arbejder selvstændigt. Du er god til at kommunikere og trives med en stor kontaktflade både internt og eksternt.

Du har gode IT-kompetencer inkl. kendskab til MS Office-pakken specielt Word, Excel og Outlook. Kendskab til Dynamics AX 2009 en fordel, men ikke et krav.

Du behersker dansk i skrift og tale.

Vi tilbyder dig et spændende job i en travl og dynamisk virksomhed, der har fokus på udvikling og på at skabe en attraktiv arbejdsplads med godt arbejdsmiljø.

Ansøgning

Din ansøgning skal være os i hænde senest den 10. februar 2019 – forventet ansættelse snarest muligt.

Send venligst ansøgning samt cv via link: Søg her

For yderligere oplysninger om jobbet er du velkommen til at kontakte Finance Director Henrik H. Esberg i dagtimerne på tlf. 33 41 62 22 eller via mail hes@sbf.dk

Om Sund & Bælt

Sund & Bælt er en teknologidrevet infrastrukturvirksomhed, som ejer og driver forbindelserne over Storebælt og Øresund og om nogle år også forbindelsen over Femern Bælt til Tyskland. Vi bidrager dagligt til at øge mobiliteten for de mere end 250.000 kunder, som benytter vores infrastruktur. Sund & Bælts datterselskab BroBizz A/S driver herudover automatiske betalingsløsninger, som tilbyder elektronisk afregning på veje, broer, færger og parkeringsanlæg i Skandinavien. Sund & Bælt har sat en ambition om, at vi skal være bedst til at anlægge, drive og finansiere brugerbetalt infrastruktur, der styrker mobiliteten i Danmark og Europa.

× Tilmeld dig vores nyhedbrev   Tilmeld