Salgsassistent til B2B-markedet for tung trafik, med placering centralt i København

Brænder du for salg og service og har du lyst og energi til at udvikle og vedligeholde kundeforbindelser?

BroBizz A/S udvikler og administrerer BroBizz®-konceptet, der sikrer automatisk betaling ved bl.a. broer, færger, parkeringsanlæg og afgiftsbelagte veje i store dele af Europa. BroBizz A/S er i en spændende udvikling og arbejder hårdt på at brede tjenesten yderligere ud i hele Europa, særligt for vores erhvervskundesegment på tung trafik.
For yderligere at styrke afdelingen søger vi en salgsassistent, som skal indgå i virksomhedens afdeling for erhvervskunder.
Du bliver en del af et velfungerede team, med stort engagement, som dagligt håndterer business to business salg og administration.

Om jobbet

Du skal have lyst til at arbejde alsidigt, og have flair for kommunikation via telefon og mail til større erhvervskunder. De primære arbejdsopgaver er salgsmindede, men der vil også være administrative opgaver.

Afdelingen varetager følgende arbejdsopgaver:

  • Telefonisk salg til nye såvel som eksisterende kunder
  • Vedligeholde kundeaftaler
  • Skabe nye kundeaftaler
  • administrative opgaver
  • Projektdeltagelse

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge fordelt i tidsrummet mellem kl. 08.00 til 16.30.

Kvalifikationer og kompetencer

Du har erfaring fra en lignende stilling gerne fra B2B-markedet. Du er en menneskekender og er god til at møde kunderne i øjenhøjde og dermed god til at sætte dig ind i deres behov.

Du formår at kommunikere sikkert og præcist gennem telefon og mail. Du har et drive ud over det sædvanlige og sætter en ære i at nå de opstillede målsætninger.

Som person er du troværdig, udadvendt, resultatorienteret og har gennemslagskraft. Det er afgørende, at du har en positiv indstilling og en udadvendt personlighed samtidig med, at du holder fokus på kvalitet og service.

Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale, og kan du begå dig på tysk eller svensk, er det en fordel, men ikke et krav.

Du har erfaring med brug af Microsoft Office pakken.

For den rette kandidat er det kun fantasien der sætter grænser for udviklingsmulighederne.

Øvrige forhold

Vi tilbyder et fagligt udfordrende og alsidigt job med grundig oplæring/introduktion

Du bliver en del af et team med dygtige kolleger

Tiltrædelse snarest muligt.

Interesseret?

Har du lyst til at udvikle dig i en virksomhed i vækst, så send en kortfattet ansøgning samt CV hurtigst muligt  og senest den. 17. juni 2019 – ansøgninger behandles løbende.

SØG HER

Skulle du have spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Erhvervskundechef Caroline Salmon på tlf. + 45 26 27 40 00 eller mail csa@brobizz.com

 

× Tilmeld dig vores nyhedbrev   Tilmeld