brobizz job

Studentermedhjælper til kundeservice BroBizz A/S

Brænder du for at yde kundeservice på topklasseniveau og er du i gang med en videregående uddannelse eller måske du har et deltidsjob og blot søger flere timer? Så er et job i vores Kundeservice måske lige noget for dig.

Du vil indgå i vores Kundeserviceteam med vores fastansatte medarbejdere i et dynamisk miljø.

En hverdag fuld af spændende udfordringer, hvor fokus er på kundetilfredshed og medarbejdertrivsel.

Dine opgaver vil bestå i

  • Support på tlf.
  • Opdatering af kunde- stamdata
  • Administration af BroBizz og PayByPlate
  • Adresseændringer, navneændringer mv.
  • Håndtering af returpost
  • Mailbesvarelser
  • Ferieafløser
  • Diverse ad hoc opgaver
  • Indtastning af diverse blanketter

Faglige kvalifikationer

  • Du taler og skriver godt dansk og engelsk, svensk og tysk er et plus.
  • Har erfaring med brug af Microsoft Office pakken

Personlige egenskaber

  • Du stortrives med at tale og servicere mange forskellige kunder over telefonen
  • Du arbejder selvstændigt, struktureret og er kvalitetsbevidst
  • Du er fleksibel, mødestabil og har et godt humør
  • Du er villig til at yde en ekstra indsats i perioder med spidsbelastninger

Øvrige forhold

  • Vi tilbyder et fagligt udfordrende og meget alsidigt job
  • Arbejdstiden er minimum 8 timer pr. uge med tiltrædelse hurtigst muligt. Timerne skal placeres mellem kl. 8:00-16:30 i hverdagene.
  • Grundig oplæring/introduktion
  • Du bliver en del af et team på ca. 15 dygtige kollegaer

Interesseret?

Har du lyst til at udvikle dig i en virksomhed i vækst, så send en kortfattet ansøgning samt CV hurtigst muligt. Ansøgning + CV sendes til Teamleder Camilla Parnell Lynghard cpl@brobizz.com

× Tilmeld dig vores nyhedbrev   Tilmeld