Studentermedhjælper til BroBizz A/S ledige jobs

Studentermedhjælper til projektkontoret hos BroBizz A/S

BroBizz A/S søger en studentermedhjælper, som skal være med til at styrke projektkontoret, der beskæftiger sig med med teknologiprojekter inden for opkrævning og kontrol af primært vejafgifter. Du kommer til at assistere projektledelsen med projektopfølgning og styring af projektet, herunder vedligeholde projektplaner, udarbejdelse af oplæg til vores opdragsgiver m.m. Tiltrædelse snarest, så søg stillingen nu.

BroBizz A/S udvikler og administrerer BroBizz®-konceptet, der sikrer automatisk betaling ved bl.a. broer, færger, afgiftsbelagte veje og parkeringsanlæg. BroBizz A/S er i en spændende udvikling og arbejder hårdt på at brede tjenesten ud i hele Europa.

For yderligere at styrke projektkontoret søger vi en studentermedhjælper, til snarlig tiltrædelse, som skal assistere projektledelsen med projektopfølgning og styring af projektet, herunder vedligeholde projektplaner, aktionslister, opfølgning på arbejdsstrømme og underleverandører og udarbejdelse af oplæg til vores opdragsgiver. Projektkontoret arbejder med teknologiprojekter inden for opkrævning og kontrol af primært vejafgifter.

Jobbet

  • Ansvar for ajourføring af logs, herunder risici, actions og ændringer (Microsoft Office dokumenter)
  • Opdatere planer efter anvisning fra projektleder
  • Administrere MS Sharepoint websteder
  • Sikre opdaterede kontaktlister
  • Klargøring af referater
  • Udarbejde mødeindkaldelser
  • Diverse ad hoc opgaver

Faglige kvalifikationer

  • Du taler og skriver rigtig godt dansk og engelsk
  • Har stor erfaring med brug af Microsoft Office pakken
  • Gerne teoretisk eller praktisk erfaring med projektstyring/PMO
  • Gerne en god teknologiforståelse og forståelse for forretningsmodeller

Personlige egenskaber

  • Du arbejder selvstændigt, serviceorienteret, struktureret og er kvalitetsbevidst
  • Nysgerrig og villig til at lære nyt
  • Du er fleksibel, mødestabil og har et godt humør
  • Du er villig til at yde en ekstra indsats i perioder med spidsbelastninger

Øvrige forhold

  • Vi tilbyder et fagligt udfordrende og meget alsidigt job, på vores kontor i København
  • Arbejdstiden er minimum 8 timer pr. ugen, som placeres mellem kl. 8:30-16:30 i hverdagene
  • Du vil få en grundig oplæring/introduktion og vil blive en del af et team med dygtige kollegaer,
  • som arbejder på store projekter, med høj kompleksitet

Interesseret?

Har du lyst til at udvikle dig i en virksomhed i vækst, så send en kortfattet ansøgning samt CV hurtigst muligt. Ansøgning + CV sendes til Mobilisation Manager René Bauer på rba@brobizz.com

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte René på tlf. 6065 0600 eller mail rba@brobizz.com

Besøg brobizz.com

 

× Tilmeld dig vores nyhedbrev   Tilmeld