BroBizz strategikontor ledig job

Studentermedhjælper til strategikontor

Vil du være med til at udvikle BroBizz® til en succesfuld teknologivirksomhed, og har du interesse i eksekvering af strategiske projekter og porteføljestyring, så vil jobbet som studentermedhjælper i BroBizz A/S være noget for dig.

Afdelingen for Digital Forretningsudvikling i BroBizz A/S er ansvarlig for at understøtte eksekveringen af organisationens strategiske projekter og skabe transparens omkring prioriteter og fremdrift på tværs. Til Digital Forretningsudviklingskontoret i BroBizz A/S søges en studentermedhjælper til at bistå med den daglige, strategiske projekt- og porteføljestyring. Arbejdet vil bl.a. omhandle opgaver såsom:

  • Løbende vedligeholdelse og opdatering af den strategiske projektportefølje
  • Opdatering og videreudvikling af værktøjer til brug for strategieksekveringen i samarbejde med strategikontoret
  • Opdatering af skabeloner og inputtabeller samt bearbejdning af projektdata
  • Projektdataanalyse og vurdering af resultater
  • Bistand til projektledere med research og analysearbejde ifm. gennemførelse af strategiske projekter
  • Færdiggørelse af præsentationsmateriale til Direktionen for BroBizz A/S
  • Indkaldelse og forberedelse af møder med projektledere og andre relevante personer i BroBizz A/S

Forefaldende arbejde inden for strategikontorets område. Opgaverne vil variere efter behov og kvalifikationer. Der må forventes opgaver af praktisk karakter.

Vi forestiller os, at du måske læser erhvervsøkonomi, management, projektledelse, IT på CBS, ITU, DTU, KU eller lign. Du skal være dansktalende og endvidere:

  • have erfaring med Excel og gerne dashboard-værktøjer som Power BI og lign.
  • have arbejdet med dataarbejde fra lignende opgaver/projekter
  • have interesse for virksomhedsstrategi, projektledelse og porteføljestyring
  • kunne arbejde struktureret og systematisk
  • have øje for detaljer og fejlfinding
  • være imødekommende, fleksibel og have mod på forskellige opgaver

Derudover vil det være en fordel, hvis du:

  • har kendskab til Outlook og evt. SharePoint
  • har erfaring med udarbejdelse af præsentationsmateriale i PowerPoint

Arbejdstid: 10-15 timer om ugen.

Arbejdspladsen er på vores kontor i Vester Søgade 10, København V.

Løn efter kvalifikationer. Tiltrædelse snarest.

Interesseret?

Ring til Projektleder Martina Zabic på tlf. 30 30 32 45, hvis du vil høre mere om jobbet.

Er du interesseret, så send din ansøgning allerede nu til mza@sbf.dk. Gerne vedlæg dit CV.

 

 

× Tilmeld dig vores nyhedbrev   Tilmeld