Testmanager BroBizz ledige job

Testmanager til betalingsanlægsprojekter

I Sund & Bælt koncernen gennemfører vi i øjeblikket en række projekter inden for betalingsanlæg og betalingshåndtering. Det omfatter bl.a. opgradering af vores ERP-system fra Ax2009 til D365, opgradering af vores betalingsanlæg på Storebælt, implementering af betalingsanlæg på den nye Frederikssundforbindelse og forberedelse af implementering af vejafgifter for udenlandske bilister.

I den forbindelse har vi valgt at styrke vores testkompetencer med en testmanager-profil, som kan sikre en samordning af testaktiviteter på tværs i de store betalingsanlægsprojekter.

I første omgang vil det være ledelse af testaktiviteter til den nye Frederikssundsforbindelse på tværs af de mange systemer, som indgår i løsningen og i tæt samarbejde med vores leverandører/samarbejdspartner og vores driftsenheder i form af kundeservice, O-rum, debitorbogholderi, marketing og forretningsudvikling.

I forlængelse af Frederikssundsforbindelsen vil der være opgaver både i forhold til implementering af vejafgifter og implementering af D365 i vores udstederselskab BroBizz A/S.

Vil du være med til at gennemføre disse spændende projekter? Har du erfaring med testledelse med overordnet testplanlægning, samarbejde og styring af leverandører, tæt samarbejde og testkoordinering med forretningen, herunder forandringsledelse og testgennemførelse? Og har du interesse i eksekvering af komplekse projekter med mange interessenter og grænseflader, så vil jobbet som Testmanager i Sund & Bælt være noget for dig.

Du vil i det daglige arbejde rapportere til projektlederen og organisatorisk være placeret i vores afdeling, forretningsunderstøttelse og systemer, som har ansvaret for support og videreudvikling af vores kernesystemer.

Projektarbejdets primære opgaver vil omhandle:

  • Ansvar for at etablere og implementere proces for kvalitetssikring af tests
  • Operationelt ansvar for kvalitetssikring og test af konkrete projekter og områder
  • Ledelse og motivering af testteams, herunder støtte og support
  • Styring og opfølgning på testforløb
  • Status- og fremdriftsrapportering, herunder slut-test rapportering
  • Estimering og planlægning af testarbejde
  • Sparringspartner og testrådgiver i forbindelse med planlægning af nye projekter og dialog med leverandører

Vi forventer at du:

  • Har en relevant uddannelse og dokumenteret testledelseserfaring med større teknologiprojekter
  • Erfaring med testledelse i komplekse projekter med teknologisk indhold
  • Er god til at arbejde med skarpe deadlines og forståelse for kompleksiteten af opgaverne
  • Kan håndtere opståede ændringer og bidrage til hurtig løsning af problemstillinger
  • Har gode engelskkundskaber i skrift og tale samt erfaring med samarbejde med udenlandske leverandører/samarbejdspartnere
  • Har gode samarbejdsevner og trives i et uformelt men ambitiøst miljø
  • Erfaring med agile design og udviklingsprocesser er en fordel

Du motiveres af at arbejde med store projekter, hvor høj faglighed og politik mødes, og hvor der ofte vil være mange interesser at navigere i. Det er afgørende, at du er imødekommende og god til at bygge relationer med interne og eksterne samarbejdspartnere. Du har gennemslagskraft og kommunikerer sikkert på alle niveauer i organisationen.

Arbejdsstedet

Arbejdsstedet er på vores kontor i Vester Søgade 10, men der vil forekomme møder og opgaver, der skal håndteres på vores kontor i Halskov (ved betalingsanlægget).

Vi tilbyder

Et job med varierende og udfordrende opgaver, hvor du bliver en del af en dynamisk afdeling med engagerede kolleger – og en del af en spændende organisation, der er midt i en forandringsproces med at digitalisere forretningen. Lønnen fastsættes efter forhandling med baggrund i relevant erfaring og uddannelse og tilbydes som en projektansættelse (tidsbegrænset).

Lyder det som noget for dig?

Ansøgning skal være modtaget hos os senest den 10. marts 2019.

SØG HER

Yderligere oplysninger:

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte COO i BroBizz A/S, Ole Lykke Christensen på tlf. 40 78 70 96.

× Tilmeld dig vores nyhedbrev   Tilmeld