Optimal kunderejse: Stor tilfredshed med ny opgradering af BroBizz-app

BroBizz A/S har i udgangen af 2017 lanceret en ny version af BroBizz-app’en – og kunderne er begejstrede. Allerede nu har knap 26.000 kunder downloadet appen.

Med den nye version er det bl.a. muligt for kunderne at lokalisere alle de steder, hvor man kan benytte sin BroBizz® og få overblik over alle de aftaler og rabatter, samarbejdspartnerne tilbyder. Og som noget helt nyt kan man fra den 21. marts 2018 registrere sin nummerplade i app’en, så betalingen sker automatisk via nummerpladen, når Storebælt passeres – en løsning, som kaldes PayByPlate.

Øget brugervenlighed, flere fordele

Den 13. december 2017 lancerede BroBizz nye opdateringer i BroBizz-app’en. Det har både gjort det nemmere og hurtigere for kunderne at benytte BroBizz. App’en giver kunden adgang til en oversigt over sit forbrug og betalinger, tilknyttede BroBizz og steder, hvor BroBizz kan anvendes.

Kunderne rater BroBizz-app højt

Den nye version af BroBizz-app’en har betydet en eksplosiv stigning i antallet af aktive brugere. App’en er gået fra ca. 5.200 brugere per måned i hele 2017 til at have mere end 26.000 brugere i januar 2018 – og den positive udvikling fortsætter. Desuden har mere end 1000 kunder rated app’en i App Store. Det har givet Bizz-app’en en flot bedømmelse på 4,6 ud af 5 stjerner. Det er takket være brugernes feedback og den løbende dialog med kunderne, at der i dag er så stor tilfredshed med app’en, som løbende er blevet tilpasset kundernes behov.

Værd at vide om BroBizz-app’en:

  • Funktionerne i BroBizz-app’en gør det muligt at: oprette nye kunder direkte i app’en, bestille BroBizz samt få overblik over betalinger, transaktioner, kontooplysninger og de steder, hvor man kan benytte sin BroBizz. Det betyder også, at kunderne får adgang til de lavere priser, som samarbejdspartnere tilbyder.
  • Kunderne får desuden adgang til lavere priser på Storebælt, når de benytter automatisk betaling – BroBizz eller PayByPlate. Rabatten fratrækkes automatisk over det kreditkort, som er tilknyttet kundens konto hos BroBizz.
  • Hensigten med opdateringerne er at videreudvikle den optimale kunderejse og øge brugervenligheden, så det er så nemt og fleksibelt som muligt for kunderne at få et overblik over deres aftale hos BroBizz – lige når det passer dem.
  • Kunderne kan i dag benytte deres BroBizz til betaling mere end 55 steder i Skandinavien på broer, færger, betalingsveje og til parkering i København og Billund Lufthavn.
× Tilmeld dig vores nyhedsbrev   Tilmeld