Hvad søger du?

Mette Rohdenwiller, Kundeservicechef, Tolling

I Sund & Bælt kan man få den plads, man ønske at tage

Jeg startede i Sund & Bælt i januar 2022. Før det var jeg leder af kundeservice hos Aarstiderne. Grunden til at jeg endte her var, at jeg så muligheden for at skabe noget og være med til at bygge noget op.

Som kundeservicechef er det mit og mit teams ansvar, at vores betalende privatkunder på fx Brobizz er glade og tilfredse. Det er et super spændende job, og jeg elsker hele dynamikken omkring det. For mig er det fedt altid at være den, der tænker på kunderne og deres behov i forhold til de mange nye projekter og løsninger, der hele tiden dukker op i vores organisation.

Jeg oplever et job og en arbejdsplads med meget frie rammer. Her kan man mere eller mindre få det rum, man ønsker at tage. Både ledelsen og mine kolleger er åbne og lydhøre, og vi giver plads til hinanden og vores forskellige ideer. Det er tydeligt, at ledelsen har et stort fokus på, at Sund & Bælt skal være et sted, hvor det er trygt og rart at gå på arbejde.

Min afdeling er en af de yngre i koncernen, og det synes jeg er spændende. Vi har mange unge studerende ansat i kundeservice. Det giver en masse liv, og vi har en fed jargon og et godt sammenhold i det daglige. I min optik er kundeservice ofte en lidt overset og underprioriteret del af en virksomhed, og det synes jeg er helt forkert. Det er jo i virkeligheden noget af det vigtigste … Det føler jeg, at man forstår i Sund & Bælt, og derfor har jeg som leder frihed til hele tiden at forsøge at gøre tingene endnu bedre og prøve nye ting af.

Sprog: Dansk

Sprog: Dansk